Friday, May 10, 2013

Tiada kata


Harum mewangi
menusuk di jiwaku
membuat aku terlena
dibuai mimpi yang indah

cantik yang mekar
warnanya semerah darah
itulah si bunga mawar
yang menjadi idaman

dirimu istimewa
hingga mencuri hatiku ini
tak tertahannya rasa gelora di hatiku

ingin ku mengenali
dirimu tuk ku selami hatimu
agar bisa ku luahkan segalanya

bagaimanakah harus aku mulakan
detik perkenalan ini menjadi pertemuan abadi

dirimu istimewa
hingga mencuri hatiku ini
tak tertahannya rasa gelora di hatiku

ingin ku mengenali
dirimu tuk ku selami hatimu
agar bisa ku luahkan segalanya

bagaimanakah harus aku mulakan
detik perkenalan ini menjadi pertemuan abadi
berilah aku peluang mengenalimu
berikan ku petunjukmu menerima salam perkenalanku

artis : Rocasia
lagu : haz-n-rah
lirik : haz-n-rah / mady lsc


*bagaimanakah harus aku mulakan detik perkenalan ini menjadi pertemuan abadi :3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...