Monday, July 9, 2012

stupid and stupid and stupid

assalamualaikum..
salam sejahtera...
salam 1 Malaysia...

pernah kah kamu rasa yang diri kamu ne bodoh?
bodoh yakni kurang pandai yakni kurang ilmu d utak~
yaa..ini la yg aku rasa skrg..

arini classmate ak bwa result exam kmi sem lalu,
aku ne lau bab pointer jrg aku mau amik pduli,
tp bila d bnding2kan tu,
rasa diri ni rendah betul,
dpt rasala diri ne pling bodoh d klas ne..

kawan ak g p ckp cmni ma aku,
"di, lau pointer kau tggi dr aku, ak trjun jmbatan".
i know it's a kind of joke,
but terasa la ckit.
aku ne bodoh sgt ka smpai x bole mau c klh sapa pun.
then, ada g kwn ku sebut pointer aku,
3 point sumting sumting~
ak tnya dia pnya, pergh..
tggi ne..
ptutla dia dgn sng ati sbut pointer aku tuh.

now, msti durg d klas ne dah asssume yg aku ne xda taraf mau dbnding dgn durg,
xpa, ak bole trima jgak..
sbb, this is me.
a stupid man.

*sori terupdate pasal bnda ne, xda tmpt nak meluah pnjg2 cmni...n sori no comment for this post. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...